تکنیک های سئو برای افزایش بازدید
افزایش بازدید سایت با استفاده از 23 تکنیک عملی
سرمایه گذاری در ابزارها و خدمات تجزیه و تحلیل رقبا را برای به دست آوردن بینش ارزشمند در مورد کلمات کلیدی، عناوین و استراتژیهای رقبای خود در نظر بگیرید. این دانش میتواند تاکتیکهای شما را برای جذب ترافیک ارگانیک بهبود ببخشد تا تصمیمات آگاهانه بگیرید. محتواهای قدیمی خود را در طی زمان به روز کنید تا مطمئن شوید که اطلاعات درون محتوا، همچنان درست است و نیاز کاربر را برطرف میکند. علاوه بر این، به روز رسانی محتواهای قدیمی سیگنال مثبتی به گوگل میدهد تا بداند که شما به طور مداوم وب سایت خود را به روز میکنید. پیادهسازی تکنیکهای موثر سئوی درون صفحه، مانند بهینهسازی متا تگها، URLها، هدرها و متن جایگزین تصویر، میتواند به میزان قابل توجهی بازدید وب سایت شما را در گوگل افزایش دهد. استفاده از شبکههای اجتماعی برای تبلیغ سایت و افزایش بازدید بسیار است.
کوتاه کردن مسیر کلیک، یکی از روشهای ساده کردن مسیر دسترسی سایت برای کاربران است. برای مثال در یک سایت فروشگاهی، سبد خرید و پروفایل کاربری قسمتهای پربازدید توسط کاربران هستند. سایت خود را به گونه ای طراحی کنید تا کاربران برای رسیدن به این قسمت ها مسیر کمتری پیش رو داشته باشند. همانطور که گفتیم تمامی سایت ها برای افزایش بازدید و جذب مشتریان بیشتر، بایستی سئو سایت خود را افزایش دهند. در ادامه این مطلب شما را با نحوه افزایش رنکینگ وب سایت در گوگل آشنا می کنیم.
این کار دلایل مختلفی اعم از تلاش برای دستکاری موتورهای جستجو، تجربه کاربری نامناسب و عدم توجه به ساختار سایت، از نشانههای یک سایت اسپم است. ضمن اینکه عواملی چون طول مناسب، عدم استفاده از کلمات کلیدی تکراری، خوانایی و تناسب با ساختار سایت در مورد طول URL مهم هستند. این فاکتور برای موتورهای جستجو مانند گوگل مهم است؛ عدم توجه به نام دامنه، خواندن و ماندگاری آن در ذهن کاربران را دشوار میکند. در انتخاب نام دامنه نباید کلمات کلیدی بیش از حد استفاده شود و تغییرات مکرر در آن صورت بگیرد؛ ضمن اینکه باید کوتاه و با محتوای سایت مرتبط باشد. سایتهای اسپم تعداد صفحات بسیار زیادی دارند؛ اما تعداد صفحات مفید آنها بسیار کم است. افزودن به تعداد صفحات مفید سایت و تولید محتوای جدید، باکیفیت و مرتبط به بهبود اعتبار و سئوی سایت کمک میکند.
تا زمانی که در سایت خود محتوا یا محصول قرار نداده اید، از ایندکس شدن آن جلوگیری کنید. شما می توانید از طریق محتواهای مفید و کاربردی برای کاربران، احتمال بازدید سایت خود را افزایش دهید. با من در مدیر وب همراه باشید تا به اهمیت سئو بپردازیم و یاد بگیریم که سئو چگونه می تواند به بهینه سازی وب سایتمان در موتور جستجو کمک کند و در نهایت باعث افزایش فروش ما شود. بکلینکهای مناسب سبب میشوند تا سایت شما به عنوان یک سایت با ارزش به گوگل معرفی شود. کاربران از طریق این لینکها به سایت شما هدایت میشوند و به این ترتیب بازدید سایت شما افزایش مییابد.
برای پیدا کردن عکسهای مناسب و با کیفیت میتوانید از مقاله زیر استفاده کنید. بازدیدکننده سایت را که سرعت پایینی داشته باشد سریع رها کرده و به سراغ یک سایت بهتر می رود! برای این از ابزار رایگان گوگل یعنی PageSpeed Insights استفاده کنید. سعی کنید به دنبال کلیدواژه هایی بروید که رقبا از آن ها کمتر استفاده کرده اند و درنتیجه محتوای منحصر به فرد تولید کنید. با ثبت نام در پنل کاربری کلیک اول، می توانید از خدمات بی شمار ما بهره مند شوید.
ساختار پیوند داخلی وبسایت خود را با اطمینان از لینکدهی صفحات مرتبط به هم بهبود دهید. این کار نه تنها دسترسی به محتوای شما را افزایش میدهد، بلکه به گوگل و کاربران کمک میکند تا بهراحتی در سایت شما حرکت کنند. مقالاتی کوتاه یا طولانی بنویسید و در بخش منابع و «درباره نویسنده» توضیحاتی درباره کسب و کار و لینک به سایت خود را قرار دهید. بسته به طول مقاله این مقالات را به سایتهای خبری، مجلات عادی یا مجلات آنلاین یا سایتهای دانلود و توزیع مقاله ارسال کنید. این مقالات علاوه بر افزایش بازدیدکنندگان سایت، شما را به عنوان یک متخصص در زمینه کاری مرتبط شناخته میکنند و شانس خرید از شما را افزایش میدهند.
در لینکسازی داخلی حتما از صفحات مرتبط به یکدیگر لینک بدهید تا تاثیر بهتری داشته باشد انکرتکستهای مورد استفاده باید با صفحهای که به آن لینک میدهید ارتباط داشته باشند. برای افزایش موفقیت آمیز بازدیدهای ارگانیک از Google، اتخاذ استراتژیهای خاص ضرورت دارد. بیایید تکنیکهایی را بررسی کنیم که میتوانند به شما در دستیابی به این هدف کمک کنند. معرفی سایت به موتورهای جستجو و ایندکس کردن سایت نیز از جمله عواملی است که در افزایش ورودی از گوگل تأثیر دارد. یکی از نمونههای عالی این حیطه، CultiVitae است که در زمینه مربیگری کسبوکار فعالیت دارد.
هر روزه با افزایش تعداد وبسایتها، رقابت در بازار آنلاین نیز بیشتر میشود. بنابراین، برای موفقیت در این بازار، بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجوی اینترنت از اهمیت بالایی برخوردار است. در این مقاله به بررسی روشها و تکنیکهای سئو برای بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو خواهیم پرداخت. تعامل با مخاطبان از طریق نظرات، پرسش و پاسخ و ارسال ایمیلهای پیگیری میتواند به بهبود تجربه کاربری و افزایش سئو سایت کمک کند. موتورهای جستجو سایتهایی را که با مخاطبان خود در ارتباط هستند، ترجیح میدهند.
دادههای ساختاریافته به موتورهای جستجو کمک میکنند که محتوای سایت شما را بهتر درک کنند. استفاده از Schema Markup میتواند به افزایش رتبه سایت در موتورهای جستجو کمک کند و باعث شود که اطلاعات سایت شما به صورت غنیتر در نتایج جستجو نمایش داده شوند. لینکهای داخلی باعث میشوند که موتورهای جستجو به راحتی به صفحات مختلف سایت شما دسترسی پیدا کنند و همچنین به کاربران کمک میکنند که محتوای مرتبط بیشتری را در سایت شما پیدا کنند. این کار نه تنها افزایش سئو سایت را تضمین میکند، بلکه باعث میشود کاربران مدت زمان بیشتری را در سایت شما بمانند. تصاویر میتوانند تاثیر زیادی بر اینکه چگونه بازدید سایت را بالا ببریم داشته باشند.
حتما تجربه کردهاید که وقتی موضوعی را در گوگل سرچ میکنید، پیش از نمایش لینکهای مختلف، لیستی بولتدار یا تعریفی کوتاه در بالای نتایج قرار میگیرد. افزایش ورودی از گوگل یکی از مهمترین اهدافی استکه صاحبان سایتها برای رسیدن به آن تلاش میکنند. زمانی که آمار بازدید سایت افزایش یابد احتمال تبدیل کاربران به مشتریان نیز افزایش یافته و در نتیجه فروش و سود شما نیز بیشتر میشود. به همین دلیل برای موفقیت یک کسب و کار باید با روشهای افزایش بازدید گوگل آشنا شوید و این روشها را به درستی انجام دهید. با تبلیغات پولی میتوانید ترافیک را با سرعت زیادی به وبسایت خود هدایت کنید. همچنین تبلیغات پرداخت به ازای کلیک نیز در موتورهای جستجو قابل اجراست.
یادگیری ابزارهای سئو مانند Google Analytics، Ahrefs و SEMrush به شما کمک میکند تا یک استراتژی برای ایجاد ترافیک در وبسایت خود ایجاد کنید. هرچه برندتان شناختهشدهتر باشد، ترافیک بیشتری را به وبسایت خود هدایت خواهید کرد. یکی از راههای دستیابی به شناخت برند، فعال بودن و مشارکت در بازار است. امروزه میتوانید با شرکت در بحثهای تخصصی گروهی در فیسبوک، پاسخ دادن به سؤالات در وبسایتهای انجمن عمومی و تعامل با دنبالکنندگان خود در رسانههای اجتماعی، استراتژی تعامل را پیادهسازی کنید. فرمهای ثبتنام را از صفحه اصلی تا صفحه درباره ما در وبسایتتان قرار دهید.
محتوای ویروسی اصطلاحی است برای توصیف محتوایی که به سرعت در اینترنت پخش می شود و توجه زیادی را به خود جلب می کند. چنین مطالبی در قالب ویدئو وجود دارد اما متن ها، تصاویر و اینفوگرافیک ها همه امکان ویروسی شدن را دارند. با توجه به حجم بالای محتوای اینترنتی، کسب و کار ها جلب توجه مخاطبان را یک چالش اساسی می دانند. همانطور که می دانید عصر دیجیتال فرصت های جدیدی برای برقراری ارتباط با تعداد بیشتری از مشتریان بالقوه مانند “اشتراک گذاری” در رسانه های اجتماعی به مشاغل ارائه می دهد. یک وب سایت در موبایل واکنش گرایی و خوانایی بیشتری دارد و جالب است بدانید که گوگل از طریق چشم کاربرانی که از موبایل استفاده می کنند به وب سایت شما نگاه می کند و آن را بررسی می کند.
بودجه خزش (Crawl Budget)، تعداد صفحاتی است که رباتهای گوگل (Googlebot) میتواند در یک بازه زمانی مشخص، بخزد. منظور از خزش (Crawling) فرایندی است که در آن، رباتها اطلاعات صفحات وب را بازدید و جمعآوری میکند. در این صورت، ۲۵ روز طول میکشد تا گوگل کل صفحات را کرال کند و این زمان زیادی است! حالا فرض کنید همین وبسایت با پیادهسازی تکنیکهایی که پایینتر آنها را میبینید، کرال باجت را به ۱۰۰۰ صفحه در روز برساند و کل وبسایت را در ۱۰ روز کرال کند. بهاینترتیب میتوان گفت بودجه خزش این وبسایت بسیار مطلوب است.بودجه خزش (Crawl Budget)، تعیین میکند که گوگل چهقدر برای صفحات ما ارزش قائل است و چهقدر منابع را به آن اختصاص دادهاست.
ابزارهای تحلیلی مانند Google Keyword Planner ،SEMrush و Ahrefs به شما کمک می کنند تا کلمات کلیدی پرجستجو و رقابتی را پیدا کنید. انتخاب کلمات کلیدی مناسب به معنای انتخاب عباراتی است که هم به صورت منطقی با محتوای سایت شما مرتبط باشند و هم بتوانند ترافیک باکیفیتی را به سایت جذب کنند. با این حال، پیاده سازی ترفندهای افزایش بازدید سایت چالش های خاص خود را دارد. رقابت شدید در فضای آنلاین، تغییرات مداوم الگوریتم های جستجو، و نیاز به به روز نگه داشتن استراتژی های بازاریابی از جمله این چالش ها هستند. در این مقاله به بررسی ترفندهای افزایش بازدید سایت می پردازیم و روش های کاربردی برای جذب ترافیک بیشتر به سایت ها را معرفی می کنیم.
این نکته را به یاد داشته باشید که بهتر است یکبار از H1 استفاده کنید. این کار تنها برای بهبود سئو سایت می باشد و فعالیت هایی که شما در شبکه های اجتماعی تلگرام و اینستاگرام انجام می دهید هیچ ربطی به سئو ندارد. سعی کنید همیشه از تصاویر جذاب با کپشن های درگیر کننده و ویدیو هایی که نکته های مهم و ضروری در آن ها گفته می شود برای شبکه های اجتماعی استفاده کنید. بهینه سازی سایت یکی از عناصر اصلی سئو و افزایش بازدید سایت است و مانند یک پایه و بیس خوب است که تضمین می کند محتوای شما به راحتی پیدا و خوانده می شود. در ادامه 4 روش بهینه سازی سئو وجود دارد که شما باید در استراتژی خود آن ها را بگنجانید و به طور مداوم انجام دهید.
اگر برخی از لینکها ارزشی نداشته باشند یا به جایگاه رتبهبندی شما ضربه بزنند بهتر است آنها را disavow کرده یا حذف کنید. ابزارهایی مانند جت سئو، Majestic ،Ahrefs یا Moz Open Site Explorer میتوانند به شما کمک کنند تا از وب سایت خود یک تحلیل کامل بک لینکگیری انجام دهید. در حالی که بک لینکها بخش بسیار مهمی از استراتژی سئو هستند، اما همه بک لینکها ارزش یکسانی ندارند. وقتی از یک سایت بک لینک میگیرید باید بر تغییراتی که بر وبسایت شما اعمال میکند نظارت کنید و سپس تصمیم به نگهداری یا حذف آن لینک بگیرید. با نظارت بر عملکرد بک لینکها میتوانید لینکهای بیارزش خود را کمتر کنید.
رباتهای خزنده گوگل لینکی را دنبال میکند که در نهایت به یک خطا (مانند خطای 404) میرسد. گوگل سرچ کنسول (Google Search Console) گزارش مفصلی از وضعیت خزش URLهای سایت دارد که خطاها و مشکلات احتمالی کراولینگ (Crawling) را هم شامل میشود. صفحات یتیم (orphan page) صفحاتی است که هیچ لینک داخلی به آنها داده نشدهاست. این صفحات را میتوانید با ابزار Site Audit در Ahrefs یا SEMrush پیدا کنید. با تعریف این تگ، گوگل همچنان صفحه را خزش میکند؛ اما وقتی به تگ noindex میرسد، تصمیم میگیرد آن را ایندکس نکند. این یعنی Crawl Budget صرف بررسی صفحه شده، اما خروجی خاصی (مانند ایندکس شدن) ندارد.
بنابراین لینک دادن به منابع با کیفیت و مرتبط را بخشی از استراتژی سئو خود قرار دهید. داشتن یک برنامه به شما کمک می کند تا محتوا خود را راحت تر سازماندهی کنید و یک ساختار اساسی برای لینک های داخلی خود ایجاد کنید. به یاد داشته باشید که هر یک از مطالب نباید یک ارزش تجاری برای شما داشته باشد. به عبارت دیگر – لازم نیست در هر پست محصولات خود را به فروش برسانید و سعی کنید هدف های مختلفی از تولید محتوای خود داشته باشید. تکنیکها و روشهایی که تا اینجا بررسی کردیم، اغلب رایگان بودند؛ اما برای افزایش بازدید سایت میتوانید سراغ روشهای پولی هم بروید.
بسته به کلمه کلیدی مورد نظر، گاهی اوقات به روز کردن بخش های منسوخ شده کافی است. اگر خواننده ای به یکی از مقالات قدیمی شما مراجعه کند، بدون شک با توجه به منسوخ بودن محتوا صفحه شما را ترک می کند. محتوایی که تازه است و دارای به روزترین اطلاعات است، به احتمال زیاد خواننده را درگیر خود کرده و مدت زمان حضور وی را در وب سایت شما افزایش می دهد. قانون طلایی ساختار سایت می گوید برای افزایش بازدید سایت در هر صفحه از سایت نباید بیش از 3 لینک از هر صفحه دیگر در وب سایت باشد. تبلیغ در سایتهای واسطه هم از دیگر راهکارهایی است که میتوانید به سراغش بروید.
خوب، شما می توانید آن منبع مرده را دوباره در سایت خود ایجاد کنید و پیوند مرده در ویکی پدیا را با پیوندی به سایت خود جایگزین کنید. به دنبال کپی جالب از تبلیغات باشید که می توانید در عنوان و توضیحات خود کار کنید. هر کسی که در همچین صفحه ای فرود میآید دقیقاً میداند که محتوای شما در مورد چیست. و به طور کلی، هر چه جستجوگران مدت بیشتری در سایت شما بمانند (معروف به “ Dwell Time ”)، رتبه شما بالاتر خواهد بود. اما اگر مردم روی نتیجه شما کلیک نکنند؟ گوگل سایت شما را مثل یک سنگ رها می کند. و فهرستی از کلیدواژههای بذر خارج از جعبه را دریافت میکنید که میتوانید در Google Keyword Planner قرار دهید.
برخی افراد تصور می کنند سئو یک چوب جادویی است که به سرعت باعث رشد فروشگاه اینترنتی آنها می شود. اما آیا تمامی محتواهای سایت نیاز به بروزرسانی دارند؟ قطعا خیر؛ برای اینکه محتوای کاندید برای بروزرسانی را پیدا کنید، کافیست به سرچ کنسول سایتتان مراجعه کنید. علاوه بر این تکنیک های زیادی برای بروزرسانی یک محتوا وجود دارد که در مطلب " بروزرسانی محتوای قدیمی" می توانید آنها را مطالعه کنید. برای آشنایی با تکنیک های بیشتر در رابطه با بهینه سازی دیسکریپشن، محتوا متا دیسکریپشن چیست؟ را مطالعه کنید. باید برای تصاویر، متن جایگزین مناسب و دقیق با استفاده از کلمات کلیدی انتخاب شود.
شناخت عمیق از نیازهای کاربران میتواند به شما در تولید محتوایی کمک کند که توجه بازدیدکنندگان را جلب کند. پاسخ به سوالات مخاطبان، حل مشکلات آنها و ایجاد محتوای جذاب از جمله ارکان تولید محتوای موفق است. اشکال مختلف محتوا مانند مقالات، ویدیوها، اینفوگرافیکها و پادکستها میتوانند به افزایش بازدید کمک کنند. یکی از راههای عالی برای معرفی کسب و کار خود، نوشتن مقاله در انجمنها و پاسخ دادن به پستهای مربوط به کسب و کارتان است. با پاسخ ساده به سوالات مطرح شده در انجمنها، میتوانید به راحتی در بین علاقهمندان در حرفه خود به عنوان یک متخصص شناخته شوید. همچنین سوالات متداول و نیازهای اساسی علاقهمندان را درک خواهید کرد.
نکته ی مهم در اینجا این است که شما باید از کیفیت مطالب اطمینان حاصل کنید زیرا گوگل در تلاش است وبلاگ نویسی مهمان با کیفیت پایین را کنترل کرده و از بروز آن به طور کلی جلوگیری کند. شما باید در انتشار مطالب خود ثابت قدم باشید و اگر در عرض 2 هفته 10 پست بنویسید و سپس در مدت 3 ماه چیزی منتشر نکنید ، تاثیر منفی بر سایت شما خواهد گذاشت و ترافیک سایتتان به شدت پایین خواهد آمد. توجه کنید که گوگل ادز نقش مکمل را در کنار سئو دارد و قرار نیست جایگزین آن باشد. در مقاله «سئو یا گوگل ادز» به طور مفصل درباره تفاوتها و ویژگیهای این دو حرف زدهایم. برای توزیع محتوا در اینستاگرام نیز میتوان به شکلهای مختلفی عمل کرد. مثلاً میتوان بخشهایی از محتوا را بهصورت استوری آماده کرده و در اینستاگرام منتشر کرد.
محتوای باکیفیت نه تنها باعث افزایش بازدید می شود، بلکه اعتماد کاربران را نیز جلب می کند. بهتر است محتواهای خود را با نیازها و سوالات کاربران هماهنگ کنید و به آن ها پاسخ های کاربردی و مفید ارائه دهید. اگر از وب سایتهای قابل اعتماد و معتبر بک لینک بگیرید، میتوانید اعتبار وب سایت خود را افزایش دهید و حتی موتورهای جستجوگر گوگل را برای نمایش دادن وب سایت خود بهینه سازی کنید. این تکنیک یکی از راههای افزایش سئو است که در پیشبرد اهداف سایت و رسیدن به موفقیت آن نقش موثری ایفا میکند. در دنیای دیجیتال امروز، ایجاد و حفظ یک استراتژی مؤثر برای برند شما ضروری است. با استفاده از تکنیکهای مختلفی که ذکر شد، میتوانید نه تنها ترافیک ارگانیک وبسایت خود را افزایش دهید، بلکه همراهی و وفاداری مخاطبان خود را نیز تقویت کنید.
ساختار مناسب و قابل فهم برای کاربران و موتورهای جستجو، برای بهبود رتبه سایت بسیار مهم است. در این راستا، میتوانید از روشهایی مانند ساختار سایت پیوسته استفاده کنید. بودجه خزش (Crawl Budget)، پارامتری است که تعیین میکند صفحات شما با چه سرعتی در پایگاهداده گوگل ایندکس میشود. اگر صفحات جدید یا تغییرات صفحات قبلی وبسایتتان، با تأخیر زیاد در نتایج گوگل نشان داده میشود، احتمالاً به افزایش کرال باجت نیاز دارید. در این راهنما از بخش آموزش سئو سایت پارسپک همراه ما باشید تا مفهوم کرال باجت و اهمیت آن در سئو بهطور کامل آشنا شوید.
استفاده از خوانندگان و مشتریان فعلی، یک راه عالی برای افزایش بازدید وبسایت شما است. هنگامی که یک وبلاگ جدید ارسال میکنید، میتوانید آن را به دنبال کنندگان یا مشترکین خود برای افزایش سریع ترافیک اطلاع دهید. برای این کار، میتوانید ایمیل کاربران را دریافت و پس از انتشار محتوا به آنها اطلاع دهید. همچنین استفاده از ایمیلهای شخصیسازیشده و دستهبندیشده، نرخ کلیک و میزان توجه به این ایمیلها را افزایش میدهند. در نهایت اگر بتوانید با توجه به مراحل گفته شده در این مقاله محتوای بی نظیر و ارزشمندی تولید کنید بدون شک نتایج بی نظیر آن را مشاهده خواهید کرد.
همچنین در صورتی که تصویر به هر دلیلی لود نشود، کاربر توسط متن alt موضوع آن را متوجه خواهد شد. بنابراین متن آلت بر تجربه کاربری و افزایش بازدید گوگل تاثیر می گذارد. در مطلب " تگ Alt تصاویر چیست؟ " شما را در این زمینه راهنمایی کرده ایم. در پاسخ به سوال چطور سئو سایت را بالا ببریم؟ می توان به بهینه کردن عنوان و توضیحات متا اشاره کرد. پس از سرچ یک موضوع توسط کاربر در گوگل، اولین چیزی که در نتایج نظر او را به خود جلب می کند، عنوان مطالب و متا دیسکریپشن آن است.
تبلیغات در نتایج موتورهای جستجو، تبلیغات در شبکههای اجتماعی و تبلیغات گرافیکی همه از روشهای عالی برای جذب کاربران و برندسازی هستند. آیا فقط میخواهید ترافیک بیشتری داشته باشید یا میخواهید مکالمات مربوط به محصولات خود را افزایش دهید؟ هر هزینهای که برای تبلیغات میکنید، دارای مزایا و معایبی است. به طور یقین هر چه تعداد بازدیدهای حاصل شده بیشتر باشد، به همان میزان نیز شانس بالا رفتن نرخ تبدیل بیشتر می شود. در زمینه بازاریابی اینترنتی، نرخ تبدیل به نرخ مبدل شدن کاربران و افراد بازدیدکننده معمولی به مشتری گفته می شود. چرا که اگر این گونه نباشد، حتی اگر میلیونها بازدید هم جذب کنید، باز هم سودی از افزایش بازدید گوگل برای شما حاصل نمی شود.
علاوه بر این، شبکه های اجتماعی به شما این امکان را می دهند که با مخاطبان خود تعامل مستقیم برقرار کنید. این تعامل می تواند شامل پاسخگویی به نظرات، اشتراک گذاری محتوا و برگزاری مسابقات و کمپین های تبلیغاتی باشد که همه اینها به افزایش ترافیک و مشارکت کاربران کمک می کند. شبکه های اجتماعی به عنوان یکی از ابزارهای کلیدی در بازاریابی محتوا، به شما امکان می دهند تا محتوای تولید شده را به صورت گسترده به نمایش بگذارید و بازدیدکنندگان جدیدی را جذب کنید. با توزیع محتوا در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیسبوک، لینکدین و … می توانید به مخاطبان گسترده تری دسترسی پیدا کنید. این پلتفرم ها به شما اجازه می دهند تا با اشتراک گذاری محتوا، بازخورد فوری از مخاطبان دریافت کرده و بر اساس آن استراتژی های خود را بهینه کنید.
سرعت بارگذاری سایت برای تجربه کاربری بهتر و همچنین بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو بسیار مهم است. با افزایش سرعت بارگذاری سایت، کاربران شانس بیشتری برای بازدید و مشتری شدن دارند. تبلیغات دو کلیکی (DoubleClick) به تبلیغاتی گفته میشود که برای ثبت یک کلیک معتبر و کاهش کلیکهای تصادفی یا تقلبی، به دو بار کلیک کردن کاربر نیاز دارد. استفاده از این روش، کیفیت کلیکها را افزایش میدهد، از هزینههای تبلیغات میکاهد و باعث افزایش نرخ تبدیل و بهبود رتبه سایت در موتورهای جستجو میشود. این در حالی است که عدم استفاده از آن، عکس این نتایج را به همراه خواهد داشت.
اما اگر صفحهای را در Robots.txt مسدود کنید، گوگل آن صفحه را نمیخزد. ضمن این که اگر محتوای بهروزشدهای دارید، میتوانید از تگ برای آن استفاده کنید تا توجه گوگل به آن جلب شود. رباتهای گوگل (Googlebot) طی مراحلی مشخص، صفحات را برای خزیدن پیدا و اولویتبندی میکند. بعضی از این مراحل به جای این که بهصورت مستقل برای هر صفحه انجام شود، ممکن است برای چند صفحه بهصورت موازی انجام شود. خوشبختانه طی سالهای اخیر، با بهبود الگوریتمهای موتورهای جستجو و توسعه دانش هوش مصنوعی و تحلیل متن، باعث شده است که چنین مواردی کمتر و کمرنگتر شوند.
تعداد بازدیدکنندگان یک وب سایت از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است زیرا تعداد هر یک از آن ها برابر با تعداد فرصت های جدید برای فروش محصولات می باشد. در واقع افزایش بازدید سایت شما به کسب و کار شما کمک می کند تا نام تجاریتان بیشتر به اشتراک گذاشته شود و تأثیر بسیار مثبتی ایجاد می کند. برای مثال استراتژی تولید محتوای تاپیک – کلاستر یکی از این استراتژیها است؛ که اتفاقاً برای سایتهای فروشگاهی و سایتهای تازهکار خیلی خوب جواب میدهد. این مقاله درباره یک موضوع اصلی مثل «تبلیغات گوگل ادز چیست؟» نوشته میشود. مقاله تاپیک معمولاً سرتیترهای H2 زیادی دارد؛ اما نیاز نیست در هر سرتیتر خیلی وارد جزئیات شوید.
پس اگر پستی در لینکدین یا توییتر منتشر میکنید، حواستان به لیست هشتگهای مرتبط هم باشد. حتی محتواهای همیشه سبز نیز بهمرور زمان درخشش خودشان را از دست میدهند و نیاز به آپدیت دارند. تازگی محتوا و آپدیت کردن آن یکی از نشانههایی است که برای گوگل اهمیت دارد. حتی اگر با یک عبارت کلیدی در گوگل رتبه خوبی هم دارید، بد نیست محتوای خودتان را آپدیت کنید. حالا اگر مقاله شما با موضوع «گوشیهای میان رده سامسونگ» یا «خرید گوشی سامسونگ پرچمدار» نوشته شده باشد چطور؟ مشخص است که اگر کاربر چنین عبارتهایی را سرچ کند، مسلماً دنبال خرید گوشی است. از جمله روشهای افزایش بازدید سایت با سئو میتوان به نکات زیر اشاره کرد.
https://daroromiekojast.ir/who-is-the-best-seo-in-urmia/